Ca de obicei in…

Ca de obicei in perioada asta, toată lumea se agită pe Facebook că e ultima zi de vară, „Fuck you September” şi alte chestii de genul. Mă gândeam să apelez şi eu la clişeele mele, să pun o melodie a celebrei trupe Amaral – „No quedan días de verano”, la care nimeni nu ar da like (că tot am început să sufăr de o obsesie de genul), sau aproape nimeni cu excepţia unor oameni care au mai stat prin Spania ori au mai trecut pe acolo ocazional.

În orice caz. Care e problema terminării verii ? Dada, reîntoarcerea la şcoală, lipsa de chef de şcoală şi de tot ce presupune asta … şi lista continuă în funcţie de vârsta fiecăruia. Şi profesie, căci, exceptând situaţia în care eşti un profesor, deci în sistem, faptul că e ultima zi de august, nu te afectează prea tare, căci oricum mai mult de două săptămâni de concediu n-ai avut în vara asta. Şi de fapt, pe noi toţi ne afectează aşa, moral, că doar mai e o săptămână de vacanţă. (da, nu e mult, dar decât deloc?)

Ne inţeleg pe noi (dacă e corectă exprimarea asta şi sunt sigură că nu e, sau mă rog, sună destul de aiurea), ăştia de-a 12a, avem motive să ne îngrijorăm. Dar cum am zis, n-a murit nimeni intr-a doişpea. Şi o să supravieţuim şi noi. Oricum, eu aşteptam intr-un fel să se termine vara asta, a fost destul de neproductivă, n-am avut chef să citesc toate cărţile pe care am vrut să le citesc, să mă uit la filmele la care mi-am propus să mă uit şi nici măcar n-am avut inspiraţia necesară scrierii unei postări mai bune. Dar , până la urmă, a fost ultima vară de leneveală şi n-ar trebui să-mi pară (foarte) rău pentru asta. Leneveală şi relaxare. La anul, mai vedem noi.

În altă ordine de idei, n-ar trebui să ne plângem de ortografia limbii române. Nişte diacritice, cratime pe acolo, virgule dacă ştii să le foloseşti corect şi cam atât. (la modul super simplificat). Din fericire, n-avem atâtea semne grafice, accente, umlaut şi alte cele. Deşi chestia asta cu diacriticele e puţin stresantă, cel puţin pentru mine. Şi şi mai naşpa e când ai nevoie de accente şi diacritice. Mă dă peste cap.

(ah, terminarea verii mă face să mă gândesc la marile mele probleme – schimbatul imaginii de pe desktop şi a ăsteia de pe blog :)) )

Lasă un răspuns

