It’s beginning to look „a lot” like Christmas

Am împodobit şi bradul, ascult şi melodii de Crăciun, dar ceva nu e la locul lui. Nu se simte cum trebuie. E ca şi cum aş fi împodobit bradul pe la mijlocul lui noiembrie. Ciudat cum absenţa sau prezenţa unei persoane poate să dea totul peste cap. Şi nu mă refer la drame adolescentine, în care vezi-Doamne, nu mi-ar fi sentimentele împărtăşite, ci la altceva. Aş fi vrut să fie şi tata acasă. poate că atunci aş fi fost şi eu în spiritul Crăciunului. Adică sigur. Aşa, sunt un fel de Grinch.

Sau nu, nu, nu, nu sunt Grich. Crăciunul e minunat oricum ar fi el. Şi al meu oricum nu e aşa de rău. Măcar de-ar fi… o mare parte din lume în situaţia în care sunt eu acum. Aşa că… (cacofonie) Crăciun fericit tuturor şi să vă aducă Moşul tot ce vă doriţi, fie ele lucruri palpabile sau spirituale!

 

Lasă un răspuns

