Groaznic sentimentul acela cand vrei cu tot dinadinsul sa faci ceva si totusi nu poti. Asa sunt eu acum. Vreau sa scriu si nu pot. Vorba lui Ghita (ca tot vine simularea) „ce sa fac daca e in mine ceva mai puternic…” decat mine insumi parca era continuarea. Ca sa vezi. Daca inveti un comentariu si nu il mai repeti luni intregi, il uiti.
In orice caz, nu asta voiam sa scriu. Clasa asta a XIIa te seaca de puteri. Si de inspiratie. Inainte aveam chef de scris. Orice, numai scris sa fie. Acum, pauza.
Nu mi-am dorit ca acest blog sa ajunga un jurnal si sper ca asta sa fie o faza trecatoare. Sau poate ca nu am nimic de zis in general. In orice caz, trebuie sa scriu. Cat mai mult. E benedic exercitiul asta din multe puncte de vedere. Si daca n-o sa am inspiratie de altceva, o sa scriu si pagini de jurnal. Dar asta poate maine, ca acum imi e mult prea somn.

Lasă un răspuns

