Mucho tiempo sin vernos, querido blog

M-am hotărât să revin în lumea virtuală, nu că mi-ar fi simţit cineva lipsa, dar am simţit-o eu, ceea ce e mult mai important. 

Fuse şi se duse şi bacul… Mult zgomot pentru nimic. Cel puţin din partea mea. Vorba ceea: „nu ştiu alţii cum sunt…”. Mă aşteptam să fie ceva total diferit faţă de ce fusese până atunci, auzisem tot felul de poveşti – atacuri de panică şi tot restul -, dar dimpotrivă a fost o atmosferă aşa, familiară, toţi ne cunoşteam (mai mult sau mai puţin), dar oricum nu a fost vorba de tensiunea de care se tot vorbea la televizor. 

Da, la televizor s-a exagerat şi se va exagera în continuare foarte mult. „Examenul maturităţii”… Nici vorbă, vor veni altele şi mai grele şi categoric mult mai importante. De examenul ăsta îşi pasă ţie, rudelor tale şi prietenilor (sau colegilor care se vor consola ca media lor a fost mai mare. Şi viceversa). Asta maximum două luni. După se uită. Nu contează că l-ai luat cu 10 sau cu un amărât de 6. Te vor întreba dacă şi mai ales la ce facultate ai intrat. 

Stres, stres, mult stres. Abia aştept să se termine. (ceva gen: „So wake me up when it’s all over, When I’m wiser and I’m older…”). Să văd eu negru pe alb „admis” în dreptul numelui meu şi gata, mă voi declara mulţumită. Momentan. 

În orice caz. Mi-am propus să reîncep să scriu pentru mine. Să nu treacă o zi fără să scriu. Oricât de puţin, oricât de neinspirat. Ştiu şi că postarea asta n-are cap şi nici coadă, (urmează o cacofonie), dar de acum înainte vreau să scriu pentru mine, pur şi simplu, ce-mi trece prin cap. Deocamdată sunt extrem de panicată şi speriată, deşi probabil că nu am motive. Ştiu că sunt o pacoste pentru cei din jurul meu şi îmi pare rău pentru asta. 

Lasă un răspuns

